Tuesday, April 7, 2015

Seorang Aku Yang Masih Belajar (Part 2)


Ingat lagi tak dengan post 'Seorang Aku Yang Masih Belajar'? Post tu antara post yang paling banyak view setakat ini. Kadang-kadang dalam sehari boleh mencecah kepada 50 pageviews untuk page itu sahaja. WOW! Rasa terkezut jugak sebab blog ni boleh dikira terpencil dan tersorok jugak. Aku tak tau apa yang readers cari dalam google sampai terkeluar post tu dalam carian google mereka. 


Secara jujurnya, post tu aku taip memang lahir dari hati yang ikhlas dan betul-betul mengharap akan ada miracle yang terjadi dan seterusnya dapat mencetuskan keberanian yang telah lama terpendam dalam hati kerana menunggu masa yang betul-betul sesuai. Alhamdulillah, sesungguhnya hanyalah kuasa Allah yang mampu 'trigger' keberanian aku itu, dengan cara yang penuh hikmah melalui ibadah Umrah yang aku kerjakan bersama keluargaku dua bulan lepas. Syukur Alhamdulillah, doaku di depan Kaabah dimakbulkan Allah. 



Confession dari hati suatu ketika dahulu.





Dan kebanyakan responds nya agak menyentuh hati aku. Terima Kasih :') 
Dan sehingga detik ini, aku masih lagi seorang insan yang masih belajar. :)




No comments:

Post a Comment