Saturday, April 27, 2013

Hadiah Hari Jadi Untuk Diri Sendiri


Salam.


Aku pernah berjanji dengan diri sendiri, sejak baru masuk 20 tahun dua tahun yang lepas lagi, yang setiap kali birthday aku, aku akan lakukan satu perubahan dalam hidup aku. Perubahan yang baik of course. Untuk dua tahun yang lepas, hmm...speechless. 


Untuk tahun ni...



Puas cari dekat kedai tapi susah sangat nak jumpa, so another alternative way, BELI ONLINE hoho.. Rasa macam ada satu perasaan magic bila dah start pakai ia. :') Tudung labuh ; besar, mahal, dan tinggi sangat nilainya buat seorang wanita. Dan aku sedar, aku cukup tak layak. 


Mungkin tahun ni sama dengan tahun lepas dan tahun yang sebelumnya, perubahan yang tidak kesampaian. Mungkin. Mungkin hadiah yang kubeli buat diriku sendiri ini akan ku simpan dan kujaga rapi buat sementara waktu sehingga tiba suatu hari yang sesuai nanti. Mungkin. 


Mungkin akan kujadikan ia pembakar semangat buat aku untuk berusaha lebih bersungguh-sungguh mengindahkan peribadi seiring dengan indahnya nilai sehelai tudung labuh ini. Jauh, sangat jauh lagi T.T Masih banyak lagi yang perlu aku pelajari. Kuatkan semangat Nadia, jangan putus asa! 




One day, I will :') InsyaAllah.



Tidak ada yang boleh kita ubah sebelum kita mengubah diri sendiri. Tak boleh kita mengubah diri sendiri sebelum mengenal diri sendiri. Takkan kenal pada diri sendiri sebelum mampu menerima diri ini apa adanya.



Terasa over seketika sebab birthday belum sampai pun lagi =,=" uhuuhu~



No comments:

Post a Comment