Wednesday, June 29, 2016

Terasa Bagai Hidup Semula.

Aku ada satu sifat pelik, iaitu aku suka jadikan satu or beberapa lagu as my 'moment song' untuk situasi aku waktu itu. Senang cakap inspiration song lah. Contoh waktu study week haritu, aku jadikan semua lagu soundtrack dari drama Cheese In The Trap as my inspiration song. Maka lagu-lagu itu akan berada dalam mode on repeat buat beberapa minggu sampai lah aku betul-betul dah fed up or dah keluar dari situasi tersebut. Heh. 

And yeah, study week dan exam dah pun habis. Maka dengan rasminya, aku sudah pun move on dari situasi lagu-lagu tersebut. Ahah. Sekarang mode mencari kerja. Haruslah mempunyai motivasi yang tinggi di dalam dada. Gitchew~ End-up terjumpa lagu Aizat Amdan titled 'Bagai Hidup Semula'. Lame Nadia is lame. Lagu lama kot, tapi baru sempat discovered. Dengar first time terus terjatuh hati.  






Honestly, aku lebih suka yang versi akustik sebab lebih feel. Hehe. Bak kata Aizat;

"Lagu Bagai Hidup Semula ni ialah pertemuan dengan seseorang atau sesuatu yang berlaku pada anda yang memberikan impak yang sangat positive sehingga anda rasa seperti dilahirkan semula."

And yeah, this song kinda relate with my situation right now. Aicewwah! Versi rancak pun best jugak sebab rasa sangat ter-motivated and bersemangat mendengarnya. Okeh, jom sambung mencari kerja sambil dengar lagu BHS ni. YOSH!~



1 comment:

  1. 2-4mm 3-4mm 3-4mm 3-4mm 3-4mm 3-4mm 3-4mm 3-4mm
    2-4mm 3-4mm 3-4mm 3-4mm 3-4mm buy metal online 3-4mm 3-4mm 3-4mm silicone dab rig with titanium nail 3-4mm 3-4mm 3-4mm titanium canteen 3-4mm 3-4mm 3-4mm 3-4mm 3-4mm titanium price per ounce 3-4mm 3-4mm 3-4mm 3-4mm 3-4 $44.99 · titanium tent stakes ‎In stock

    ReplyDelete