Thursday, July 25, 2013

Menggeledah Surat Cinta.


Assalamualaikum.


Setelah 6 minggu bercuti, hari ni baru tergerak hati nak kemas-kemas sikit buku-buku yang dibawak balik hari tu dan terjumpa ini. Hari tu balik rushing sangat sampai tak sempat nak kemas betul-betul barang-barang kenangan ni. Kebanyakan surat cinta ini adalah nota-nota yang ditampal depan meja study dan jugak surat cinta dari sahabat yang comel lote. 





Ayat-ayat 'pujukan' bersumberkan ayat Al-Quran. 
Bila stress macam nak menangis, cepat-cepat pandang dinding dan baca ni ulang-ulang kali. Alhamdulillah, very helpful. :')




Peringatan buat diri sendiri yang selalu terlupa T.T 





Apabila mood yang tak berapa nak kreatif tu dah mai =,="




Nota-nota jiwangz dari sahabat :)




NO! hehe ;)




Feeling sangat best bila kita bangun dari tidur dan pergi ke meja study lepaih tu ada nota-nota jiwangz sebegini terselit bawah plastik lapik meja :) hehe..feeling loved betoi. Sampai ada yang terpaksa di-censored kan ^_^ hihihi.




One of my favourite, nota jiwangz ala-ala poster from Nisa', my sahabat.
InsyaAllah, I'll keep it in mind till my last breath.




Last but not least, haish...teringin jugak =,=" huhu




Alhamdulillah, rasa bersyukur sangat-sangat di atas 'pertemuan' dengan sahabat-sahabat yang baik dan 'perpisahan' yang diatur-Nya ini :') Selepas hujan memang pelangi akan muncul kan? Now that's what we call as HIKMAH ^_^ 


Semester kali ni banyak ceritera gembira terukir di dalam diary. Walaupun ada jugak perkara lain yang mengecewakan... POSITIVE!! POSITIVE!! Mungkin belum ada rezeki, Allah suruh usaha lebih, jangan jatuh, bangkit! Ada dua tahun lagi! Walaupun kadang-kadang ada rasa macam nak putus asa.... Untuk mama & abah, I'll keep on trying :') walaupun gagal seribu kali.


Semoga semester depan, diary akan dipenuhi dengan ceritera gembira lagi, malah mungkin lebih gembira, InsyaAllah. Amiin. 



No comments:

Post a Comment