Tuesday, February 12, 2013

Yang Pertama.

Hey-ho

Hari ni 13 February 2013. Ada apa dengan 13 February? Tak ada apa pun. Cuma 18 February aku dah start semester 4. 16 February dah kena balik Perlis semula. Hermsff! Saat-saat yang sangat memeritkan adalah saat berpisah dengan family. Walaupun Perlis dan Shah Alam hanya dipisahkan dengan jarak 503 km (proven by Google maps) but still kena tunggu cuti sem yang panjang untuk balik rumah. Homesick tu adalah satu perasaan yang  sangat menyakitkan tahu?


Ini adalah blog kedua. Blog untuk curhat kot. Blog untuk membebel sorang-sorang. Blog untuk nilai apa-apa pencapaian yang mungkin bakal terjadi tak lama lagi atau untuk nilai kegagalan lagi? Entah. Design blog ni kelakar kan? Maaf, ia di-design ketika mengantuk. So tadaa~ Inilah hasilnya. Yes, kelakar -,-. Lagu pun main rembat 1D hehe. KELAKAR! 


Rasa terharu bila tau ada family (mama,abah,abang,adik) yang ikut perkembangan blog yang pertama sebelum ni. Heh. Malu tahu! Nasib baik diorang jenis senyap je bila dah baca, tak ada suara-suara ejekan sumbang kedengaran. Al-Maklumlah, blog aku tu KELAKAR! Mungkin akan jarang-jarang update blog pertama tu lepas ni. 


p/s : Aku harap tiada student Unimap yang akan jumpa blog ni. Sebab blog ni KELAKAR! 



No comments:

Post a Comment